Wanneer u een kapot rolluik heeft, wilt u zo snel mogelijk een technieker op locatie om deze te herstellen. De techniekers van ROMASS zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar bereikbaar om u te helpen bij een defecte rolluik. Via onze website kunt u snel en eenvoudig een aanvraag indienen voor een herstelling. Indien nodig vertrekt een van onze ervaren techniekers direct om uw rolluik te herstellen
Rolluik kapot
Door intensief gebruik en slecht onderhoud kan er slijtage ontstaan aan uw rolluik. Slijtage kan ervoor zorgen dat er problemen ontstaan en uw rolluik kapot gaat. Wanneer uw rolluik defect is, kunt u contact opnemen met ROMASS. Wij zijn al ruim 20 jaar de herstel en onderhoudsspecialist van alle merken en types rolluiken, garagepoorten en toegangspoorten. Onze techniekers zijn professioneel opgeleid en worden elk half jaar bijgeschoold om op de hoogte te blijven van de nieuwste technieken en modellen poorten. Daarnaast beschikken onze techniekers over een servicebus met een ruime voorraad van reserveonderdelen van alle merken rolluiken. Dankzij de juiste kennis en onderdelen kunnen de meeste problemen direct op locatie worden opgelost.
Veel voorkomende problemen met een rolluik zijn een kapotte motor, handzender die niet meer werkt, lamellen die uit de rail zijn, of een rolluik die niet meer open of dicht gaat. Onze techniekers kunnen de meeste problemen direct op locatie oplossen doordat ze de juiste onderdelen bij zich hebben in hun servicebus. Indien we een onderdeel niet op voorraad hebben, wordt deze direct besteld. Zodra we het onderdeel binnen hebben komt er een technieker naar u toe om het missende onderdeel te monteren. Daarna stelt de technieker uw rolluik goed af, zodat hij naar uw wensen functioneert.
Rolluik herstelling aanmelden
Rolluik herstellen door een vakkundige technieker van ROMASS? Geen probleem. Via onze website kunt u snel en eenvoudig een aanvraag indienen voor een herstelling. Door de verschillende stappen in ons formulier in te vullen dien je binnen enkele minuten een aanvraag in. Wij nemen contact met u op om een afspraak in te plannen voor de herstelling. U ontvangt een bevestiging van de afspraak waarin vermeld staat op welke dag en tijdstip de technieker naar u toe komt. Na afloop van de herstelling ontvangt u een rapportage waarin beschreven staat welke werkzaamheden er zijn uitgevoerd en welke onderdelen er zijn vervangen.
Voor meer informatie over onze diensten kunt u terecht op onze website of contact met ons opnemen.